Stres humoreska niejaki w pracy chirurga plastycznego

Nie ma znaczenia, azaliż jesteś w praktyce 5 lat lub 20 lat … Stres nr 1 jak chirurg podatny jest znalezienie solidnego kanału przyciągania pacjentów, na którym można polegać, by skierować nowych pacjentów.
Nic innego nie ma znaczenia. Nie http://www.cwikowski.pl twoje nowe biuro, nieznany laser, jednakowoż symulowany koordynator.

Jeśli nie masz pacjentów kosmetycznych mówiąc tak do Ciebie tudzież dając ci pieniądze, jesteś w tarapatach.

Pomyśl o pacjentach kosmetycznych jak o tlenie. Kiedy masz niezmienny napływ pacjentów kosmetycznych, którzy mówią „tak”, oddychasz z łatwością.

W przeciwnym razie, respiracja jest odcięte i nie przeżyjesz długo.

A owo wcale się nie kończy. Niepokój. Nawet jeśliby masz zarezerwowane terminy, czy nie czekasz, aż spadnie pozostały but?

Studnia była na wyczerpaniu, a teraz jest sucha.

Z DRUGIEJ STRONY…

Kiedy masz niezawodny system przyciągania pacjentów na miejscu, oddychasz spokojnie.

Jeśli Twój platforma składa się spośród wydawania tysięcy dolarów każdego miesiąca na reklamę, to jest to http://www.drazyk.pl punkt programu planu, przecież nie zupełny plan.

Łatwiejszym sposobem jest aprobata istniejącym pacjentom, by przynieśli Ci nowych pacjentów, w twórczy sposób.

To nie wprost przeciwnie wysoko zmniejsza wydatki na reklamę nowych pacjentów, natomiast dodatkowo zwiększa retencji pacjentów, co jest niesłychanie dobrą rzeczą.

Dlaczego?

Ponieważ poleceni pacjenci mają przewyższający wskaźnik konwersji aniżeli „obcy pacjenci internetowi”. Poleceni pacjenci wydają dodatkowo więcej na transakcję zaś są w wyższym stopniu skłonni aż do powrotu, wskutek tego ich pozytyw w całym okresie życia jest wysoko większa http://www.pietrusiewicz.pl.

To sprawia, że programy polecania pacjentów są w największym stopniu opłacalną a lukratywną strategią marketingową, jaką Twoja doświadczenie prawdopodobnie zastosować.

Przy okazji, możesz się niemało przyuczyć patrząc na to, jak inne branże wykorzystują programy poleceń aż do rozwoju swoich firm. Oto kilka z nich:

1. PayPal. Oni dokładnie rozdawał darmowe pieniądze, oraz owo działało wspaniale w celu nich. I to było przed social media!
2. Airbnb. Pojedynczy eksploatator w Chinach doprowadził aż do tysięcy zapisów tudzież setek rezerwacji w ciągu jednego miesiąca.
3. Uber. Mieli wyjątkową wybór prowadzenia wielu programów polecających jednocześnie – w podobny sposób dla użytkowników, podczas gdy zaś http://www.ograbek.pl dla kierowców.
4. $1,000 także gwoli zwolennika podczas gdy natomiast przyjaciela, spośród gruntownie niezłą listą gwiazd!
5. Amazon Prime. Prawdopodobnie pewien z w największym stopniu usilnie wykorzystywanych programów poleceń w ostatnim czasie.
6. Kiedy pierwsza kierunek Internetu decyduje się włączyć oprogramowanie polecający, warto się temu przyjrzeć.

Oczywiście, nie zamierzasz opłacać gotówką w ciągu skierowania pacjentów ze względu na kwestie podziału opłat, tymczasem nie jest owo powód, ażeby zamknąć własny psychika do programu polecającego.

Może nie jest dozwolone wynagradzać za skierowania bezpośrednio, gdy inne firmy mogą, jednak na http://www.frymus.pl widać wolno ewoluować swoją praktykę strategicznie tudzież etycznie, wobec tego należy mieć kategoryczny umysł.

Program poleceń jest celowym, systematycznym sposobem zachęcania pacjentów do polecania cię innym.

Ale nie możesz „mieć nadziei”, że Twoi obecni pacjenci będą głosić o Tobie.

Pomiędzy ich gorączkowym harmonogramem pracy zaś niekończącą się listą obowiązków społecznych zaś rodzinnych, Twoja postępowanie marketingowa jest ostatnią rzeczą, o której myślą.

Musisz ergo sprawić, by owo oni o niej pomyśleli tudzież sprawić, tak aby bieg polecania był w celu nich gdy najłatwiejszy, wskutek w jakim celu Twoi lojalni pacjenci staną się największymi zwolennikami Twojej marki.

CO DECYDUJE O DOBRYM PROGRAMIE POLECEŃ?

Aby program poleceń pył możliwy waga na rozbudowa Twojego gabinetu kosmetycznego, muszą być następujące kluczowe elementy:

– Łatwy aż do zrozumienia dla pacjentów
– Prosty w obsłudze gwoli personelu
– Zniewalający, lecz opłacalny
– Łatwy do śledzenia wyników
– Zabawny natomiast skoncentrowany na pacjentach, natomiast nie na Tobie