Praktyki od chwili dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good to Great” Jima Collinsa.

Jest to lektura o zarządzaniu, która wyjaśnia, dlaczego niektóre firmy dokonują skoku odkąd dobrego aż do wielkiego… a inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki spośród nami http://www.dominczak.pl studentami, jednakże jest pewien rozdział, kto jest w gruncie rzeczy apropos naszej branży, iż chciałem się zanim spośród wami podzielić tudzież nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, atoli oto jego sedno:

Dobre aż do wielkich transformacji często wyglądają podczas gdy dramatyczne wydarzenia gwoli tych, którzy obserwują spośród zewnątrz, jednakże są ano organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają z wykorzystaniem długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, iż nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej albo szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre tudzież wielkie firmy podążały w środku przewidywalnym wzorcem budowania i przebijania się, który wymaga wysiłku, żeby się rozkręcić, kiedy ciężkie koło zamachowe; jednakże podczas gdy obecnie się rozkręci, nabiera rozpędu oraz trafia w artykuł przełomowy, kto staje się nie aż do zatrzymania oraz przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większa część firm działa według innego schematu… węzeł zagłady.

Zamiast akumulować impet, starają się zlekceważyć przebieg budowania oraz w tym momencie przeskoczyć do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, jednakże krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, skoro nie udaje im się utrzymać spójnego kierunku, wskutek tego próbują innej krótkoterminowej taktyki, iżby utrzymywać się natychmiastowe rezultaty i w wyższym stopniu rozczarowujące wyniki zdarzają się gwoli dalszego rozczarowania, zaś chwilowo są w pętli zagłady tudzież zmierzają do katastrofy.

To samo historia się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne czy też przeciętne praktyki gonią w środku krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, pieniądze zaś zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być przypadkiem jest owo biznes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, bądź katalogów, ewentualnie mediów społecznościowych.

Próbują czegoś przez łysek bądź dwa, nie podoba się wyniki, ergo skaczą spośród tego aż do innej strategii obiecując egzystować świętym Graalem.

Ale przenigdy nie pozostają całkiem długo, tak aby trwać jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest z doborem pacjentów.

Wiele praktyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta kontra pacjenta kosmetycznego, kto byłby wart 10x ich początkowej inwestycji, jeżeli pomieścić mapa w miejscu, by je pielęgnować, w związku z tym dokładnie stają się praktyki „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając aż do koncepcji „od dobrego aż do wielkiego”, oto co robi doświadczenie odnosząca sukcesy, tak aby jeżyć się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji natomiast utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy zaś siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki tudzież dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie natomiast NIE zmieniają kierunku w celu krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które ciągle się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani i w najwyższym stopniu dochodowi pacjenci kosmetyczni; następnie określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych aż do nich. Wiążą się, kształcą zaś budują zaufanie spośród tym pacjentem przed spotkaniem spośród nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od pierwszego telefonu, jaki wykonują, iżby umówić się na wizytę, aż do wizyty, konsultacji tudzież dalszych działań. Dają pacjentowi sprawdzian WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, że pacjent, tak aby powrócić, recenzja, odnoszą się i użyczać na własnych platformach społecznych, tedy inni potencjalni pacjenci odkrywają cię tudzież odbyć za sprawą swoje procesy, zaś oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się natomiast akcji na społecznych w następstwie tego więcej pacjentów zdziałać owo samo oraz właściwie w dalszym ciągu a no dalej.

Więc chwilowo masz bieg zaś schemat, kto buduje rozpęd, toteż masz nieugięty ciek pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To wcale nie było ważniejsze niż teraz, iżby Twoja biegłość działa podczas gdy dobrze naoliwiona maszyna, która być może uchować się burze konkurencji natomiast COVID zaś lada co innego przychodzi na polski sposób.

Skontaktuj się ze mną, gdyby mógłbyś skorzystać spośród pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od momentu 20 lat tudzież mogę zaoszczędzić Ci mnóstwo czasu, pieniędzy i kłopotów.