Jak zjednać sobie potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki może stanowić frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, kapitał a trud w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl przy użyciu drzwi, natomiast nazbyt wielu spośród nich nie zająć spośród jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy to konkurencja? Czy to twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży za sprawą 20 lat tudzież pisząc książkę na ów temat, jest to…

Powodem nr 1, gwoli którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, że nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, iż możesz ten powikłanie dość łatwo poprawić, aby powiększyć własny wskaźnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co no tak tak kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia i miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, że chcą pozostać konkurencyjni na rynku, wyglądać lepiej teraz, kiedy są dopiero co upieczonymi singlami, wybierają się na zjazd klasowy natomiast chcą wzbudzić zazdrość u starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, iż twój chory kosmetyczny chce zgadywać się lepiej – kropka! Wierzą, że milszy aparycja sprawi, że poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą na odwrót wyszukać odpowiedniego chirurga, który im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami oraz rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz odpowiedni wynik, obok minimalnym bólu i dyskomforcie, natomiast iż jego trwanie ulegnie poprawie.

Zajmujesz się w następstwie tego uczuciami. Pacjent zadbany chce się zachodzić w głowę wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, znaczący zaś szanowany. Chce wiedzieć, że zależy Ci na przedtem jako na osobie i że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani z życzliwością i szacunkiem i, bez owijania w bawełnę mówiąc, gdyby nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od czasu Ciebie zaś Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą aż do Twojego konkurenta, kto potraktuje ich lepiej, oraz oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać z Tobą oraz Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, że potencjalny chory poczuje się dobrze, aktualny a komfortowy, i oraz pojęcie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się odkąd budowania rapportu podczas pierwszej rozmowy telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, by Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, ocykany zaś przeszkolony w używaniu tonu głosu tudzież strategicznych skryptów, ażeby „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji z Tobą.

W przeciwnym razie, jeśliby nie przypadkiem http://www.suchcicki.pl pokonać przy użyciu recepcjonistę, zupełnie nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się wpierw przedstawić, i odtąd nauczyć się imienia dzwoniącego, aby mogła go używać życia za pośrednictwem cały trwanie trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi zaś sprawia, że pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi istnieć również obeznany w zadawaniu konkretnych pytań oraz uzyskanie odpowiedzi od czasu rozmówcy, który przenosi je aż do harmonogramu konsultacji spośród tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich gdy procedura, którą są zainteresowani, natomiast następnie przyrzeczenie ich, że jest to wielce popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich bardziej swobodnie.

Twój recepcjonista musi istnieć i profesjonalny w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu ofiarować go do nich.

Na przykład, mieć recepcjonista konwersji wcześnie, oferując możliwość dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są w dalszym ciągu dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt mnogość czasu pomiędzy tym, podczas gdy rozmówca dotarł aż do Ciebie, a tym kiedy być może Cię odwiedzić jest niebezpieczne. Mogą bez trudu kontynuować sposób swoich konkurentów, którzy mogą umieścić agenda rozmówcy lepiej albo pogadać spośród przyjaciółmi, którzy mówią im spośród niego tudzież ano dalej.

Wypełnij ów czas opóźnienia zaś pozostać w kontakcie z potencjalnym pacjentem aż do budowania zaufania, w ciągu podczas gdy oni czekają na ich konsultacji spośród tobą.

Miej strukturę w miejscu, gdzie „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się zastać się z tobą osobiście.

Na przykład, jak wręcz przeciwnie zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą albo cyfrowo oficjalny pakiet informacyjny w celu pacjentów, który zawiera list od chwili Ciebie a odręczny posłowie od czasu koordynatora pacjentów, który cieszy się na zebranie z nimi. Dołącz konkretne informacje na rzecz procedury, którą są zainteresowani, swoje referencje natomiast zdjęcie, biografię biura natomiast personelu, zasady natomiast wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR z linkiem aż do swojego kanału YouTube, tak aby mogli „zobaczyć” cię jak autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje tudzież opinia odkąd innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki z linkami do konta Instagram, aby zauważyć nim / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi zwietrzyć się tak, niejako w tym momencie Cię poznał i pozycjonuje Cię jako eksperta. W ten tryb pojawiają się one wysoce bardziej gotowy, aby zakomunikować „tak” do Ciebie.