Czy jesteś przygotowany na wygraną?

Czy jesteś przygotowany na wygraną? Rozwój staż kosmetycznej wynika z jasności, skupienia, dyscypliny a odwagi, iżby zobaczyć, gdzie są problemy zaś zaradzić je.

Dlaczego? Ponieważ nie można przywrócić do równowagi tego, czego się nie wie. Nie możesz także przeżuwać http://www.foit.pl głowy w piasek natomiast sprawiać tego, co stale robiłeś, bowiem zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest po tej stronie brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od czasu większej liczby pacjentów natomiast zysków? Czy wiesz, azali nic bardziej błędnego zgadujesz?

Czy jesteś pewien, iż owo jest to, azaliż jest cokolwiek innego, że jest uszkodzony, iż nie wiesz o względnie nie uprzedni skłonne do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, ażeby skupić się na tym, co jest najważniejsze gwoli Twojej staż i Twoich przychodów, ażeby rosły.

Wystarczy odpowiedzieć „tak” ewentualnie „nie” na poniższe pytania, by sprawdzić, azali jesteś ustawiony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dziś na kanałach multimedialnych i chcą informacji w taki sposób, w jaki chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą badać Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą obserwować Twoje zdjęcia zaś filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl spostrzegać Twój tany na TikTok – żartując, jednakże wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą czytać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą przewrócić do góry nogami Twoją stronę internetową z dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz w następstwie tego strategii tworzenia zaś dystrybucji treści wszędzie tam, gdzie mogą egzystować potencjalni pacjenci, ażeby wywabić ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o bez liku wewnątrz drogie, by reklamować dziś oraz nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się z praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą stanowić niedokładne, gdy dowiadujemy się:

Recepcjonista wcale nie zapytał dzwoniącego, w jaki modus dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na pierwsze rozwijane geneza skierowania, dlatego że platforma komputerowy nie pozwolił jej trwać nadal bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste dziedzina na formularzu przyjęcia pacjenta a pies z kulawą nogą go nie zapytał
Lub chory powiedział „internet”, jak zapytany dzięki telefon, ale potem, jak odwiedza http://www.zdancewicz.pl tudzież staje się bardziej komfortowe, pani otwiera się, iż no owo był przyjaciel, który skierował ją w istocie płeć słaba googled ciebie, poszedł do witryny, tudzież później IG stwierdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, że 48% biur nie rozpoznawać na internetowych prowadzi, dlatego że są one za bardzo zajęci ewentualnie nie sądzę, że są one dobrej jakości prowadzi, w takim razie po co zawracać sobie głowę
Lub niektórzy personel praktyki badać dni w przyszłości i aż do tego czasu ołowiu wzrosła zimna względnie ich konkurenci natychmiast osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jak wiodący prym ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, w związku z tym powinno się systemu, by skoczyć na tych przewodów natychmiast, jak są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne ewentualny pacjent ma z praktyką jest brane nazbyt lekko w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci w żadnym wypadku nie zamierzają się z Tobą spotkać, gdyby nie mogą spudłować recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, aby istnieć postrzegane w charakterze najlepsze, mimo to nie na tyle na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, prawdopodobny chory sprawdził swoją stronę internetową natomiast jest podekscytowany, żeby scalić się z tobą, przecież później zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli zdobyć automatyczną sekretarkę czy też irytujące drewno telefoniczne ewentualnie gnuśny recepcjonista, który nie przeszkadza złącze z rozmówcą.

Mój agregat natomiast ja robimy mystery shopping od czasu powyżej 20 lat zaś oto, co wiem na pewno… KAŻDA doświadczenie prawdopodobnie posłużyć się spośród http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I ale wręcz dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, iż pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą znajdować się monitorowane, skrypty muszą znajdować się przestrzegane zaś odpowiedzialność musi znajdować się w miejscu, wskutek tego everyman telefon jest obsługiwany profesjonalnie.